Jag är med i en tävling igen :)

Hello, mer om dagen kommer sen för nu ska jag berätta att jag är med i en till tävling och kommer va med i fler.
Just den här gången är jag med och tävlar om en rosa söt liten plattång! Awsome huh? I know ;)
Skitsöt jag svär! :) Den är endast 2 cm tunn och snabb på att värmas upp och ha med sig. På bilden ser det ut som den är sladdlös, och det är ju ett plus! Enkel att ta med sig och den verkar faktiskt bra!

Jag måste ha en plattång eftersom att mitt hår gärna står ut. Liksom som om det går ut i vågor och det är det värsta jag vet! Och det ser ju hemskt ut! Jag har en plattång men det är ju antikvärde på den asso! Det gör ont att platta med den eftersom att det är som en kam på sidorna så det dras och slits på hpret hela tiden och det gör skitont! Och det tar ungefär 10-15 minuter för den att värmas upp. Fråga Steffi, det är den värsta hon vet :P

Så nu hoppas jag verkligen att jag vinner den här, för jag vill det mer än nåt annat just nu! Och med tanke på att jag ska till Gbg och Norrland så kanske man vill se lite fin ut även om man åker upp till kalla norrland.
Om ni vill vara med så trycker ni HÄR!. Där får ni välja fler saker ni vill tävla om. Tex: Plattång, klocka, örhängen, armband och mkt mer! Tryck på länken för att få mer info och så..

Btw, plattången äär ifrån: http://www.starq.se/
Snygg ska väl ändå alla få känna sig eller hur?


Love it!


Kommentarer
Postat av: Josefin


En sån plattång har jag den e skitbra. Den ser sladdlös ut på bilden men det är den inte :P

2010-06-22 - 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0