Jag är med i en tävling

Som ni ser på rubriken så är jag med och tävlar hos Guchie. Man kan vinna en goodiebag fylld med smink och annat, värde för ca 1000:- Lovely huh? :D

Jag älskar ju att sminka folk och så, fixa naglar osv, även om jag inte är världens bästa på att sminka och även fast jag kanske inte fixar naglarna med olika färger och sånt så tycker jag det är jättekul! Jag funderar ju på att välja att bli makeup artist/stylist sen på gymnasiet. Jag skulle bli överlycklig om jag vann allt det här för

1. Jag älskar att sminka och styla
2. Hälften av mitt smink är slut
3. Jag älskar bloggen jag är med och tävlar i och jag läser den dagligen

Jag skulle bli asglad om jag vann hela goodiebagen.. Brukar ju vanligtvis inte vinna något, har bara vunnit 1 gång tidigare, och det skulle vara kul om jag vannigen ;)

Om ni vill vara med och tävla så klickar ni HÄR! och gör som det står att ni måste göra

Btw, ni måste ha blogg!




Titta så underbart!

Kommentarer
Postat av: Millah


Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-21 - 17:43:31 / http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Guchie


Va kul att du är med och tävlar om min Goodiebag :)



Har även nu en layout tävling på gång! Kika in på den med vettja! Om du personligen inte är intresserad utav den tävlingen så kanske du känner nån som är det? Tipsa dom gärna isf :)



Tävlingen hittar du här:

http://guchie.blogg.se/2010/june/blogglayout-lottas-ut.html



Tävlingen håller på juli ut så det är lååång tid kvar!



Lycka till! :) Kram // Guchie

2010-06-21 - 23:47:26 / http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0