Jag ska dunka henne gul o blå :P

Idag så var jag i Rudan med klassen och körde lite brännboll, fotboll och frisbee, men jafg var nte med för jag hade liite ont i ryggen^^ Så jag snacka mest med Bolle och Lolle och kolla på :P
Men sen var det typ valfritt så jag och Lolle tog typ Marcus och Olivers skateboards och körde med :P Fett kul^^
Lärde mej iaf att åka :P Men iaf.. Sen spelade vi lite kort m.m sen drog vi hem efter en halvtimmas tjat på lärarna. Jag och Lolle åkte till min Pappa, hämta massa grejer, åt, m.m Sen drog vi till Lolle's farsa, hämta pengar, drack lite läsk och sen drog vi tillmin morsa, lämnade grejerna, sen drog vi till Brb, sen till Lolle's morsa och sen tillbaks till min morsa. Så det har varit ett jävla åk idag :P Skulle egentligen färgat mitt hår ikväll men miichi kunde nte så hon ska göra det imorn bitti istället för jag och Lolle är ändå ledigaaaa! Nice!!!! Skojja xD
Men nu tjatar Lolle på att jag ska sätta på henne.. Så don't call and disturbe bitches! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0