Kissies stalker har kommenterat på min blogg hihi ^^

Hahahahha! Vet ni vem som kommenterade på min blogg förut? Kissies stalker hahahhaha!!!

Playmates Of Sweden ([email protected]) om rubrik??:
eller hur gråter också fett hemskt :(
IP:
12 Juni, 20:47
Tog bort IP adressen.. Hahah, fett kul :P Jag märkte det när jag gick in på youtube och kolla på hans störda Kissie-dans. Då så stog det hans blogg så jag skulle in där och kolla och då såg jag att det var han på headern för jag har vart inne där förut och kommenterat tillbax på det han kommentera här. Haha stört men kul^^

Iaf, btw! Finns det nå godare med ett cola glas, helfyllt med is, och en lime/citron bit i? Naaj! Om ni redan nte har listat ut det så dricker jag det nu ;) Yummie! Men nu ska jag fixa med bilder på FB, här kmr denise och Linas header btw:


Jag vet att den blev lite mer åt höger, men den är såå mkt bättre än deras andra de hade ;)
Här är deras blogg: Daulian.blogg.se Läs och kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0