Länna imorn och kaanske handen

Har inget att skriva om, har inte fixat ny header och ahr inte fixat med FB bilderna. Fixade med en anna grej ist.
Som förövrigt blev F-A-I-L-A-D Juste, kom på att när man beställer från internet tillkommer ju frakt och skit hahhaha! Fan vad smart jag är ibland asso! Och om jag måste betla det själv så får jag skita i att köpa de andra sakerna, men jag troor jag kmr få det av Pappa/Kicki elr Mamma.. Gäller ju typ bara 50:- elr nåt sånt..
Men iaf..

Imorn så ska jag kaanske till Handen, beroende på vilken tid jag går upp. Men det är bestämmt att jag ska till Länna till Kicki och köpa ett par solglasögon. Elr ja det beror på om nån av tjejorna kan göra nåt imorn.
Men nu ska jag sova så jag bloggar sen.

P.S: Jag mååste ställa alarm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0