Rubriksucker.se Hahaha :P

Sitter och kollar lite på TV, lyssnar på musik, messar, chattar och ofc Facebook. Typ det första man loggar in på juh! :P Nej men chattar som fabnb med Lisa och Steffi, har typ kramp snart för lisa skriver 24/7 haha^^
Chattar med miichi nu också, trevligt värre xD

Anyway, idag var jag i skolan som vanligt.. fick veta hur nästa vecka kmr se ut och då kmr det vara såhär:

Måndag: Ingenting
Tisdag: Städdag + Klassensdag
Onsdag: Dag på rudan med massa aktiviteter -.-
Torsdag: LEDIG!! :D
Fredag: Avslutning, börjar 08.30 (!!!! Vadfan tror dom om mej!? Jag kanske behöver min beautisleep ibland!)


Jag vet, Intresseklubben anteknar, men vafan. Har man inget att blogga om så gör man det bästa av situationen ;)

Men ska fixa lite saker nu, så jag bloggar sen.


Gammal Bild♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0