Såg Gaybloggen på bussen haha ;)

Tjoo people! Kom hem för en stund sen från dNy. Var utelåst ett tag innan våra bittra grannar kom och öppna, pallar nte berätta i detalj, kanske sen. Men iaf. Idag åkte jag till Stan med Devin, vi skulle til cocoo och på bussen möter jag min kompis Jenny från 5:an, satt o prata med henne och sen heelt plötsligt ser jag vem som kliver på bloggen! Gissa vem!? Jo - GAYBLOGGEN! hahaha,

jag: JENNY! Gissa vem som kmr på bussen nu!?
Jenny: Jag vet nte??
Jag: GAYBLOGGEN!!!

Vart typ fett glad, har jämt velat se hnm :P hahahaha, han satte sig bredvid mej, elr ja nte bredvid men sätena som är bredvid mitt men sen flytta han. Han gick typ av i gullmars där jag och devin skulle av så jag tänkte gå fram men han typ sprang till t-banan så jag sket it ör hans t-bana gick typ.. Men vi kom till cocoo tillslut men självklart ska ringen vara förliten och de har bara en -.- Men de skulle få in nya.. Men nu ska devin få datorn medans jag ska plocka undan lite kläder.. Bloggar sen.


Inte bästa bilden, men det var första bästa liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0