Saker som jag ska köpa när jag får min underbara månadspeng:



Trosor.. De båda kostar endast 39:- från Gina Tricot


BH från H&M, 80:- Om den nte finns i vit tar jag dock en fin rosa. ;)



Älskar de båda och ska ha de! Jag går till stan om de så nu än ska behövas! ;D
Båda är från H&M och den där uppe kostar bara 30:- och den ovanför oss kostar 69.50:-
Ska dock bara ha överdelen kmr se ut såhär:


Vanlig svart underdel från Gina T ;)


Så här ser de ut på :)


Emergency shoes :) Har ju mina underbra vita converse, och ibland de svarta (beror på om jag får låna av denise några få gngr ;)) men tänk om det blir så sjukt varm en dag, så kan jag ju bara ta ett par enkla ballerina.. 80:- Från H&M

Imorn ska jag till Handen med Steffi och Lisa för Lisa ska handla en massa.. Ska bli kul att träffa steffi också♥
Var ju lixom 3 dar sen man såg människan haha :P^^
Men vi får se om jag får med mig nåt hem också.. Pappa är ju skyldig mej 100:- eftersom att jag köpte min matsäck själv, för han inte hade det löst, så antingen får jag med mig hem ett par svarta/rosa jeansshort hur najsiga som helst, elr 2 bikini toppar. I nästa inlägg kommer visste ni att..
Exciting huh? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0