Stan i onödan!

Har nyss ätit lite middag sen jag kom hem efter stan och skit.. Vi åkte till stan HEELT i onödan! Hittade lite saker som jag skulle köpa, men problemet var att det jag skulle köpa dvs, trosor, bh, 2 bikinitoppar och 1 bikiniunderdel är på rea (iaf vissa) på internet, men inte i butiken! Asså ååhh hatar när det blir så! Så jag tror att jag ska beställa från internet ist.. Visst det blir juh dyrare men det är typ bara 40 spänn i frakt och det kanske jag kan få av pappa, who knows? Måste till handen nån dag också, för jag ska handla lite där, sen ska jag till länna också, elr handen för jag ska handla ett par solglasögon på stadium, men jag vill helst till handen för det var där jag hitta de, och de har mkt mer än Länna har, men problemet är att Kicki jobbar i länna typ 24/7 och det är juh hon som har rabatten ;) Men nu ska jag chatta lite med Steffi, kolla runt lite på HM och Gina.. Bloggar sen, c YAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0