Stan

Heej! Ska nog till stan med denise idag, happy? Yupp! :D Ska köpa lite olika saker, men nödvändiga..
Sitter och kollar på Hogan and Brooke knows best fast det är reklam just nu..
Denise, ja vad ska man säga om henne? Jo - Gör allt i sista sekund! (Ta nte illa upp :P)
Men som idag. Vi skulle till stan, vi båda går upp runt 12, hon sätter sig vid TV och jag vid datorn. Och sen kollar hon på brokke och hogan, och så vägrar hon gå och duscha! Haha, jag  bah: DENISE GÅ NUUUUU!

haha :P Men nu ska jag hämta lite kläder, och sen ska jag bara tvätta håret en snabbis.. Vette fan om jag ska sminka mig nåt.. kanske lite.. ;) vi får se. Måste se om vi har batterier hemma också till kameran..
*Hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0