Still awake and it's soooo borng! Everybody els is asleep :(

Tjoo! Sitter helst själv och väntar på att nån rolig ska logga in på FB, men det kmr troligen inte att hända. Finns bara 1 person som är inne och det är min kusin miche, men han är inne 24/7 och vi har så himla mkt tsm, han är ju bara runt 20 nånting ;) Men ja.. vad ska jag skriva? haar skit tråkigt, är inte ett ända dugg trött, Mamma sover, Devin sover, Lisa sover, jag är vaken jippiekajej mother fucker -.- Juste!!

Jag lisa och Devin körde frågesport, frågan var: Baklyktorna på ett fordon har denna färg.. Vilken färg?

Lisa: Polisbil
Jag & Devin: HAHAHHAHAHAHAHHAHAH!!
(Svaret var röd ;))

Men Lisa hörde lite fel så jag antar att hon har en liten ursäkt ;) Funderar på att dra ut och springa och sen lyfta lite av devins vikter... Måste ju få lite muskler på armarna, och sen är det nog lite skönt att springa helt själv å gatorna med högsta musiken! Niice. Har ju redan mjukisbyxor på ;)

Och varför jag inte har laddat upp nå bilder i veckan är för att jag tror kameran är hos Pappa :( annars är den borta :( Men nu ska jag göra nå annat, hörs sen elr senare "idag"


Gaammal bild från typ 6:an när jag hade svart hår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0