jashvjckdsaväs

Ok, jag har fått fett många frågor av folk om mitt senaste inlägg.. Typ som vem det är, vad som har hänt, m.m
Har typ fått frågor av: Lisa, Denise, Donna, Sara m.m Jag skulle säga det om ni skulle fatta, men ni kanske är som Lisa.. Nte fattar. De ända som fattar själva saken och förstår allt är Denise och Sara.
Pallar ändå inte förklara, har typ chattat med Lis ai en timme och hon blev typ sur för att hon nte fick veta, men vad var det jag sa? hon skulle inte fatta - och det gjorde hon nte heller. och etersom att hon har tjatat och hållt på så har det gjort mig ännu surare. Äh whatever, ni märker att jag är ganska sur haha. Och det kanske inte är så kul att läsa inläggen då, men jag ska gottgöra er med att ladda upp lite bilder senare ikväll. Är ju nte direkt som att jag ska gå och lägga mig haha, det är ju förfan SOMMARLOV! freedom!

Måste dra, kicki ska ha datorn men jag bloggar sen puss

Kommentarer
Postat av: Lisa


haha va gullig du e då & ja e nt sur!

2010-06-17 - 09:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0