Happy :D

Asså gud vad glaad jag är just nu asså :D typ 3 anledningar:

1. Spotify funkaar!! Min har fuckat heeela dan -.-
2. Jag har redan fått min månadspeng, alltid ett + men det negativia är att jag måste vänta längre på nästa ;)
3. Jag har råd med ALLT jag måste köpa :D Typ första gången mamma inte behöver sätta in mer pengar haha.

Hon kaanske kan behöva sätta in lite pengar typ 75:- elr nåt.. Måste ju ha pengar på mobilen, elr så får ag skita i det som vanligt :( Fett jobbigt att nte kunna messa elr ringa elr så :( Men om hon läser det är så beer jag dej att sätta in det haha ;) Men nu ska jag fixa header till denise, ladda upp bilder här och lyssna på musik.


Shainia Twain- Man I feel like a woman

Kmr ihåg att jag doog för den låten förut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0