Bloggar som jag läser

Ideén jag hade var att jag kunde roa mej med att skriva ner ALLA bloggar jag läser ;) Ok, here they are (Inte i nån speciell ordning) men vi börjar med kändisbloggarna, ni märker när det är allmänt vanliga ;)

- Kenza
- Kissie
- Foki
- Dessie
- Paow
- Gaybloggen (Gaybloggah :P)
- Haidi
- Holly (Skittuff stil jag svär, drf jag länkat henne ;) Haidi är Holly's syrra btw :P) She lööves MJ
- Katrin Zytomierska (Lööööve it!)
- AnaGina
- Falsksanning


- Daulian.blogg.se (Denise & Lina)
- Stephaniiiies.blogg.se (Steffi)
- Emsnn.blogg.se (Emma)
- Eemsn.blogg.se (Emelie Englund)
- Adada.blogg.se (Ibland)
- Jenniferswan.blogg.se (Swan)
- Lisapremberg.blogg.se (Lisa P)
- Sseger.blogg.se (Jenny Seger)
- Mariiaseger.blogg.se (Maria Seger)


Finns såå många fler men pallar nte skriva hahah! Men nu ska jag fixa en ny header och sen kanske fixa med lite bilder på FB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0