Text + bilder om idag ;)

Så nu kmr mer om dagen.

Jag hade ställt alarm kl 9-10 inte för tidigt och inte försent. Men jag somna till 13.30! Jag vet, för seent!
Men då gick jag upp käka en macka fixa mig med lite mascara och concealer och drog till Länna. Missade bussen precis så jag fick sitta där helt själv och vänta i en halvtimma! Men tillslut kom jag till Stadium så jag gick och kolla på bikiniunderdelar och solglasögon som var på rea, hittade mina som jag ville ha. De kostar 179:- egentligen men jag fick de för ca 70:- Rean var 99 men minus Kickis rabatt. Sen så fick jag jobba lite (skitkul!)
Fick kolla vad som var på rean och inte slog in i kassan, galjade byxor, larmade byxorna och tömde halva juniorsidan :D

 Sen efter det så drog jag och Kicki till Farsta C där Kicki skulle in på Kicks och jag påp Gina. Kicki skulle bara köpa dagkräm (Men det blev liite mer än så haha!) och jag ett par trosor (blev också lite mer :P)
Vi gick in på Gina först och det såg ut som ett jävla bombnedslag! Shiut vad stökigt det var asso! Men där så hittade jag ett par trosor som jag köpte och ett par örhöngen, ok ett par och ett par det var typ 8 i ett paket.
Sen gick vi till Kicks där vi fick hjälp av en skitbra tjej, som kicki hade fått hjälp av tidigare. Hon åker till Farsta bara för hon jobbar där HAHA!  Men där så snackade de en massa och Kicki bytte ut det märket hon brukar använda mot Chanel för de var tydligen mkt mkt bättre. Inte så stor prisskillnad heller. Där så köpte hon lite dagkräm och sen lite ögonkräm. Sen började vi prata om min hy, eftersom att ja inte var så noga med att tvätta av mej sminket på kvällarna, men är faktiskt bra på det nu. Och då sa hon iaf att jag skulle nte ha nå fransar kvar om jag inte tvätta bort det och sen så snacka vi om min hy för jag har börjat få en massa finnar och då rekomenderade hon en skrubb för 99:- som faktiskt är bra, testade den idag. Och den skull jag och Kicki dela på eftersom att Kicki har torr hy. Så fick jag också med mig hem ett ansiktsvatten och washcreme från Neutrogena. Sen fick vi skitmkt gratisvaror också. Hon var skitsnäll! Och så köpte vi kroppsolja också.
Så från farsta köpte vi:

- Trosor
- Örhängen
- Dagkräm
- Ögonkräm
- Neutrogena washcreme
- Neutrogena ansiktsvatten
- Skrubb
- kroppsolja

Och det från Kicks gick på ca 2800:- Fett dyrt men bra.

Efter farsta så åkte vi till Täby och hämta ett par resväskor och träffade Kickis brorsa. Sen drog vi äntligen hem. Så man kan ju säga att vi har fort hit och dit. Men kul har det banne mej vart :)


Cola glas från donken fick jag också :)


Krämerna (mina)


De ser skitstora ut med det är faktiskt small :)


Glasögonen


Luggen :)


Örhängena :)


Same here, ser stora ut men fortfarande S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0