Min midsommar har vart sveriges tråkigaste!

Förlåt att det har bliit så dålig update den senaste tiden men det har nte hänt så mkt, och när det väl har hänt nåt så har jag nte haft tillgång till en dator. Men ska försöka bli mer aktiv på att blogga.
Idag är det ju midsommar och jag har haft världens tråkigaste dag!

Jag vaknade aldrig när Mamma väkte mig, så jag vaknade av att Bolle ringde runt 13.28 och sa att alla var där utom jag haha. Så jag gick upp valde kläder. Det fick bli mina stora jeansshorts med ett lila linne som har vart borta sen typ mars haha. Men iaf, så jag fixar mig och sen drar jag till bussen, men den går bara till ärnåldersringen! Och det är typ en halvtimma från Norby. Great, jag var fast i nåt ställe som jag vart på 1 gng! Så Bolle skulle vägleda mig men det sket sig för det hon sa stämmde nte så jag pratade med henne o Linus i typ en kvart elr nåt haha. så efter att ha väntat i en halvtimma på nästa buss så drog jag hem eftersom att ingen buss gick till norrby -.- och det var kanske 0,5-1 km hem -.- Så jag lade mig i soffan o kolla på TV.
Så kul har min midsommar vart.

Kul va? No! Men nu ska jag se på TV så jag bloggar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0