Bilderna från 100627


Vi börjar med snyggaste bilden.. När vi var i Gamla Stan/Slussen




Yummie! ;)


Tomorrow's the day!! :D


Fick ta av mig skon för jag hade skavsår haha




Asso jag svär! det vsr  bilder på Eclipse ÖVERALLT!




Det var iskallt i början


Hate it..


Sandängel på G ;P




HAHAHAHHA!!

Rudan:

Fint midsommar firande de måste ha haft.. HAHAHAH!!











Det var alla bilder.. Elr nej, men de andra är mer drivbilder och mer onödiga haha, men vi hörs imorn.
Tror jag och Lisa skulle baka om vi får och sen kanske bada med denise :D Men måste ju fixa oss sen ocks till Bion: Eclipse!! :D Alex kunde nte följa med:( men Lisa tar biljetten ist :D It's gonna be sooo much fun (Lisa, föreställ dej den texten med min brittiska accent (stavning?) :P) Men vi hörs imorn, ska radera lite bilder från kameran som redan finns å datorn ofc, för att få bilder till imorn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0