Helgen

Kom hem för en stund sen.. Kan berätta lite om helgen ;)

Fredag: Vanlig skoldag fast Lisa sov hos mej :)♥  Hade kul och så ofc ;) Slog in Steffis present ()höjdpunkten asso! xD

Lördag: Vakna runt 10-12, satt lite vid datorn, åt frukost på balkongen. Bacon, macka och juice med Lisa i solen, hur mysigt som helst. Fast baconen blev brända. Vi gick ner, duschade, fixa håret (Föna och vågade liite, men ångrade mej så det blev inte lockigt ;P), Sminkade oss, Lisa skulle vara EMO och jag skulle vara "the innocent girl" ;)
Sen så såg vi till att vi hade med allt typ som Pyjamas, presenten, smink, kamera, mobil m.m
Åkte till kulfångsgatan, mötte Lisas brorsa o väntade på hennes morsa för hon skulle skjutsa oss till steffi.
Vi kom fram, satt i soffan snacka och vänta på Bolle, Johanna och Frida och när de kom så öppnade hon presenterna. Hon fick typ preseentkort av allapå gina HAHA! Typ 700-800:- elr nåt :P Men av mej och Lisa fick hon:

-Presentkort på gina 200:-
- 2 Godispåsar med racebilar och nappar ;)
- 1 kondom ;)


Filmade allt för vi gjorde skönaste saken med presenten jag svär!
Video kmr sen, filmade allt ofc ;)
Sen på kvällen runt halv 1 så kom Lisas morsas kille och hämta oss, skjutsade oss till Statoil, vi köpte cola och godis sen drog vi hem till Lisas farsa och jag och Lisa sov där.. Ensamma hemma. Nice dag ;) Körde lite Monopol och mer..

Söndag: Vakna runt 13.30 - 14.00 kolla på TV, åt frukost, fixa mej, låg i sngen, brottades med Lisa och sen drog jag hem till Mamma rnt kanske 17.00-18.00. Gick från typ klenavägen till Kulfångsgatan! Sen gick jag til Brb också och mötte Miichi och Sofia där.. Kollade på hårfärg och när jag väl hittat en så ska ju själva kartongen gå upp så allt ramlar ut hahaha. Sen drog jag till handen, köpte en glass och nu sitter jag här och skriver.. Ska typ äta pizza/amburgare idag.. Inte ofta man äter det här.

Bilder från igår kmr se, lovar. Nu ska jag ladda ner lite låtar o.O och sen typ sitta id Face och så..

Kommentarer
Postat av: Anonym


Inte helt fel med glass.

2010-06-07 - 19:24:03 / http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0