Vaken nu ;)

Heej! Vaknade för kanske 50 minuter sen av att jag missade ett samtal av Lisa, och hon hade lixom ringt 3 gngr! :S
Woops :S Me iaf, exakt när jag vakna så ropar Kicki på mej och denise och vi går ner och får våra sommarkort :D Yeey :D Så nu kan jag åka till stan, handen, farsta och kompisar o allt möjligt ;) Just nu sitter jag i badrummet med toan och sminkar mig haha, men ska gå ner snart o borsta änderna sen drar jag mot Handen, möter upp Steffi & Lisa, är där kaske shoppar lite och åker hem till Lisa och slaggar där. Bilder kommer alltså då imorn för man måste ha ett speciellt program på datorn för att kunnna ladda upp.. Ska ju få kameran idag.. Happy? Japp! :D
Bloggar kanske nån gång hemma hos lisa om de låter mej göra det, annars så.. bloggar jag imorn.

Btw, Glöm inte tävlingen hos Guchie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0