Barn

Jag måste få skriva av mig lite nu.
Alla mina kompisar tror att jag typ hatar barn, men så är det faktiskt inte. Visst jag har inte sån stor medkännsla mot barnen i våran skola, men det är de i våran skola jag inte tål.  Dels för att de är så himla uppkäftiga.
Det är det som går mig på nerverna. De kan liksom springa runt och säga fitta, kuk, hora, och massa såna ord.
Vet föräldrarna inte hur man uppfostrar ett par ungar eller? Asså jag blir aslack när jag hör ungar som går runt och svär och säger typ ja.. fitta och kuk.
Så barn i allmänheten har jag abslut ingenting emot. Kanske tycker att det kan vara lite jobbigt när man sitter på tåget och är inne i sin Twilight bok och så ska en unge börja grina för den kanske inte får sin banan som den vill ha eller nåt haha :) Men alltså. Barn har jag ingenting emot, bara skolans enbart för att de är så himla uppkäftiga.

Jag tycker barn kan vara hur söta och gulliga som helst. Liksom, jag kan förstå mig på om en liten bebis grinar om den är hungrig eller så, för den kan ju inte prata och säga vad de vill så man får ju typ chansa sig fram haha.
Typ som min syrra Donnas barn. Hur gullig som helst, jag skulle helt seriöst kunna sitta och leka med honom en hel dag :) Fick en video skickad via mess av mamma idag när han vinkar :) Så söt haha :)
Men jag ville bara säga att alla ni som tror att jag hatar barn och har nåt emot de tror fel (=




Haha, hittade en bild på facebook igår. Jag e inte rasist eller nåt sånt, men tycker bara bilden är fett skön XD


Kommentarer
Postat av: Donna


=) <3

2010-03-23 - 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0