Bildboomb #1

Så nu kmr alla bilderna upp. Dels för att jag är så snäll och dels för att jag typ inte har nå minne kvar haha

Bilderna från skolan i tis/ons/tors (kmr inte ihåg XD)


En suddig bild på Emma i grupprummet












Haha vi klottrade liiiite på Sussie's skåp :P


Mitt skåp:P:




Peace, love and Helena (skulle aldrig ha mage till att skriva såhär :P haha XD)


OFC


Fast hälften e borta nu eftersom att HELENA!! jämt sprang och sudda bort skiten


Om ni inte ser så står det: Edward Cullen, Jacob Black och Bella swan



Emmas skåp:


UUUUSSSCH!!


Gissa vem det e som har suddat bort allt XDXP

Annat random:


På väg till tingsrätten


Lisa satte sig på "golvet"


Kocken herself XD


Lisa verkligen ÄÄÄÄLSKAR att bli fotad XDXD


Haha, jag skulle säga hejdå till Lisa, och vf hon ser så konstig ut är för att en bil kom och sa att jag skulle krama henne innan bilne kom ahha


Påväg till skolan XD












I omklädningsrummet XDXD






Haha var tvungen XD


Johanna'







Så.. Bildbomb #2 kmr sen :)

Kommentarer
Postat av: Emma


Mitt skåp är inte usch!! Det är vakert! Ditt skåp är UUUUSSSCCCCCHHH!!!!!!! i allafall TH bilden :P

2010-03-20 - 16:11:30 / http://emsnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0