Bilder

Tog lite bilder Steffi hade lagt upp på sin blogg. Så här kmr de..


Haha ser ut som om jag är ett emo som är utstött :(


Adrian, Oliver, Joel och Linus


Seriöst, mina klasskompisar är som barn i snön! Mular, rullar runt och bara typ leker! ahhahaha!!

Juste, Vad tyckte ni om designen och headern? Bra va :D Tack Steff♥
Men är det bara jag som inte ser den hahaha!!


Så ser den ut iaf :D

P.S: GLÖM INTE ATT GÅ IN OCH RÖSTA PÅ MIN BIKINI!!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

På nåt wierd sätt så är bikinin helt vit, men det är den såklart inte :) In och kolla och samtidigt kan ni ju ge mig en 5:A :D

Love you all<3

Såg designen nyss XD. Asnygg! Danke schön steffi!
Just fan har glosor tills imorn ahah!! Busted :S


Kommentarer
Postat av: Emma


hahha ser ut som helena och jag håller varandra i handen! hahahhaa

2010-04-01 - 19:02:02 / http://emsnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0