Bilderna från tjejmiddagen

Hejhej! Tänkte bara ladda upp några bilder som är från Steffis blogg :)


Johanna, Emma och Jag :)


GOOODIIIS!!! :D


Johanna, jag (bakom Johanna med peacemärket haha), Steffi, Lisa, Emma och Frida♥


Steff och Emma♥


Emma och Steffi


Steffi tränar musklerna lite :P, Helena, Lisa, Emma, Johanna, och Frida :)


Fridas tårta, som bestong av märrängbotttnen, kiwi, hallon, Nåt som vispgrädde med smak av vanilj typ? och riven vit choklad..


Hahah!! Lisa hade att upp sin klännning så att hon fick luft för hon hade typ asont i magen hahah!

ja.. Det var de bilderna Steffi hade laddat upp.. Emma kmr oxå ladda upp lite bilder tror jag :)
Då kmr de upp oxå :)
Men nu ser jag på Bruce den allsmäktige och ska se klart den... Bloggar sen

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0