...

Sv till denise: Du vet att jag är rädd för döden.

Hejsan! Gick inte på konserten idag. Nejd et är inget skät jag är 100% seriös. Orkar typ inte förlara så jag skriver samma sak som jag har skrivit till vissa på MSN:

Vi åkte dit, vi va där 6 på morgonen och va där till 8. Sara blev sjuk, mina händer och mina läppar var lila och jag överdriver inte. Det var fucking iskallt och jag skulle va där i 12 timmar, jag hade vart där i 2. Jag hade inte klarat det

Men Helena och Johanna var ju där och de ringde mig för en stund sen!

Omg- shit vad jag grina!

det här är inte bra för mig, jag DARRAR!



Hahah, ja en liten konversation jag hade 8D
Men imorn kanske Helena och JOhanna kmr hem till mig och sover hos mig så åker vi till bion på lördag tsm..
Aja bloggar senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0