Gamla lärare

Inlägget jag gjorde igår, ni kanske inte kmr ihåg så glömde jag skriva att en av mina gamla lärare som tyvärr fick sluta kom och hälsa på. Såg henne när jag kom från skåpet och skulle till NO-salen. Gick där med Emma och Emelie (tror jag) så vi kramade henne och sa hej och så. Efter det så tänkte jag hur mkt jag egentligen vill ha tillbaks de som lärare. A-K var hon som kom och hälsa på, men min andra mentor Carro har aldrig kommit och ingen vet typ vart hon jobbar nu haha. Men asså jag vill typ ha tillbaks de för om man jämnför lektionerna vi hade då med de vi har nu så är det en stor skillnad.

Carro var SV och Eng. lärare och A-K (Anna-Karin) var bildlärare. Visst, de mentorere jag har nu är också bra, men C & AK var bättre. Det är min åsikt.  Svenska lektionen har vi nu med Eva -.- Ibland kan de va helt OK men asså ibland är de ju bara pain. Hon har sina dar kan jag ju säga haha. SO lektionerna har jag alltid tyckt vart tråkigt så det kvittar. Men bildlektionen så är det inte sån himla stor skilland. Bara i arbete. AK jobbade mer med färg och Mats (min nuvarande mentor) jobbar mer med själva arbetet..

Men that's life. Life goes on, like humans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0