Långt inlägg

Ok, nu har jag skrivit ett litet inlägg och barn, som ni ser där nedan. =)
Men tänkte göra ett litet allmänt inlägg nu oxå :) Idag har jag vart med lisa och steffi (en stund)
Vi började 12.20 idag, har ingen aning om vf..  Men det var skönt iaf. Eller ja, jag fick ingen sovmorgon. Gick upp 7 för jag skulle till stan och hämta ut mitt leg..
Och lisa åkte till handen och handla lite på gina haha :)

Nej, men så var jag där i stan och hämta det. No problemo :) Sen när jag vänta på bussen mot gullmars så fick jag lite tråkigt och börja messa lite med Linus. Men är det inte gaaaanska sjukt, att jag tankade på mobilen med 125:- och när jag kom till skolan hade jag typ 95:-  Det är liksom 30 spänn.. Ok visst, han har comviq, jag har 3 med iaf. Dyrt
Ska iaf byta till comviq snart, såfort jag har fått en ny mobil. Den jag har nu (för ful för att visas) är låst till 3 och det är bara onödigt att låsa upp den om jag ändå ska få en ny mobil snart :) Och om jag får min mobil som jag vill ha, dvs. Nokia E72 så har jag planerat exakt hur den ska se ut haha :P Jag pimpa den (om jag får den vilket jag verkligen hoppas :P)

Men efter skolan så skulle vi hem till mig (Skogås) för jag skulle hämta skor till spinnigen -.-
Men så kunde inte steffi följa med för en anledning så jag och Lisa åkte själva till skogås..
Sen när vi kom hem så lämnade jag väskan hos mig och så gick jag och Lisa till Lisa :)
Där så spelade vi typ kort i kanske en timma eller mer (?) Sen sådrog vi ner till Mia's för mamma skulle typ kma hem senare så jag tog lite pengar och köpe mat XD
Sen drog vi till Lisa jag, åt och när jag var klar åt hon haha XDXD

Men nu så har jag kollat lite på TV och ska sätta på en film som jag ska somna till, Aquamarine :)
Lånat den av Lisa. Tkr den e asbra haha. Men aja, det här blev ett ganska långt inlägg  så jag bloggar imorn när jag har tid.

Ska med Steffi till stan för hon skulle handla ån jacka på H&M och jag ska handla Twilight och New Moon filmerna XD
Har man alla böcker måste man ha alla filmerna :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0