Mini-test om TH. Gör det så mailar ni svaret till mig :) Bara som en kul grej :)

Ok, nu ska jag ha ett mini-test för er. Jag kmr lägga upp massa frågor om Bill Kaulitz från Tokio Hotel♥
Ni läser frågorna skriver ner de på ett papper (dvs. om ni vill) och mailar de till mig: [email protected]
Här kmr frågorna:

Hur mycket vet killarna om Bill egentligen? ;)

Koll på Bill?

1.Vad hade Bill varit för något om han hade varit ett djur?

 

2.Vilken var den första skivan som han köpte?

 

3.Vilken är hans favoritfilm?

 

4.Har han ögonen öppna eller stängda när han kysser?


5.Vilket är hans favoritämne i skolan?

 

6.Vilket språk önskar han att han kunde prata?

 

7.Vilken Hollywood-stjärna skulle han vilja dejta?

Vad fick ni? Maila till adressen ovanför. ♥

*/7

Den som får flest rätt vinner en stor kram och en länkning om man har en blogg. Puspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0