Skriver lite onödiga saker :-)

Sry för dålig update idag.. Men jag har faktiskt vart upptagen. När jag kom hem från skolan så såg jag och Denise på "Ghost", men jag missade slutet för jag skulle till spinningen. Sen när jag kom hem från den så satte jag mig vid datorn och väntade på att maten skulle va klar.. Efter maten så hoppade jag in i badet och nu sitter jag här och kollar på DH och bloggar och chattar XD. Det är en kort historia om min dag hittils.
Jag tror att bilderna från typ februari (hahahahahahah!) kmr upp imorn :) Men nu ska jag kolla på TV och sen ska jag fan upp och kolla på TV eller sova haha. Måste öva på mina pissglosor oxå -.-
Juste! Imorn ska jag till tingsrätten och vara med på en rättegång (kanske) med klassen :)
Som Johanna säger: Det skulle inte förvåna mig om nån i klassen skrek rakt ut och bah: Men du sa ju att det var si o så haha
Eller om alla efter själva rättegångwn ställer sig upp och applåderar hahahah! Fyfan vad jag hade garvat då. Men aja nu ska jag öva på glosorna -.- Bloggar mer imorn! Jag lovar :)
Kicki har köpt batterier till kameran idag också :)
Så jag kmr ta massor med bilder imorn tror jag :=)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0