Svar på kommentarer och bildbomb #2

Emma: Nej, det är en av de fina bilderna XD

Johanna: Jag kan acceptera ett nej, men vårat sällskap duger ju inte. Och jag tkr det var lågt av dig att säga att du skulle till Nacka med din så kallade "familj", och jag tänker inte "tjaffsa" med dig genom min blogg -.-

Aja nu kmr resten av bilderna:






Haha, Steffi skulle ner från.. Ja, den där grejen XD




Så här kul har vi på rasterna XDXD






hahaha XP




Popcrn XDXD




Lisa sminkade kissieläppar XDXDXD


Haha, vi skulle baka äppelpaj med vaniljsås :)




HAHAHAH!!! Lisa skulle fylla skålen med vatten och diskmedel, men när hela skålen var fyllt med det så välte den och allt hamnade på golvet ;) (Och på Lisa XP)


Ser kanske inte så god ut, men det var den XD





Godis XDXD


Jaa.. Det var de bilderna.. Nu ska jag och lisa fixa oss, sen ska vi ut har jag bestämmt haha XD

Bloggar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0