Tävling

Hejsan! Är med i en grym tävling hos: http://guchie.blogg.se
länken till tävlingen är:
 http://guchie.blogg.se/2010/march/twilight-tavling.html

Om ni gillar Twilight och är ett grymt stort fan som mig så ska ni in där och motivera varför ni ska vinna de grymma sakerna från the Twilight Saga =)
 
Om jag skulle vinna skulle jag nog börja gråta på direkten haha. Vi håller ju på att renovera och vi har nu bestämmt att Denise ska få ett eget rum eftersom att vi har ett eget rum och Mamma, och hon är ändå 16.
Så när vi gör om vårat rum så ska vi ha en vägg mellan rummet så devin får sin del och jag får min del.
Jag har planerat exakt hur mitt rum ska se ut =) En TH hörna och en Twilight hörna♥
Underbart! Och jag hoppas verkligen att jag vinner för jag brukar aldrig vinna på tävlingar.
Och att vinna Twilightsaker för första gången skulle vara heeelt grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0