Bilderna som jag har lovat er!

Hejhej! Sitter u vardagsrummet samtidigt som jag pratar lite med Pappa.  Men här kommer bilderna:


Helena läser en tidning och äter godis ;)


Haha kolla hennes blick ;P


Lisa såg glad ut :D


Emma


Frida och Johanna




Shortsen jag köpte :)


Nån random bild


Asbra nagelfil jag köpte för 40:- på Kicks. Både polering och vanlig fil


Inte sån bra bild, men så såg mina naglar ut innan Jag fixade de. Opolerade och runda i formen..


Efter: Polerade, filade till en rak form och glansigt nagellack.


Dagens Outfit:
Gråa jean - Julklapp
Grå oversize kofta - Billabong


Så mkt hade jag med mig från Yasmin och Mamma till Pappa.


Packade ner lite saker som jag ska ha med till Sara igår oxå.. Haha, jag fick inte igen väskan!


Allt smink jag har med mig ;) Bl.a 2 foundations, 3 ögonskuggor, 4 penslar, 2 kajaler, 2 concealers.
hhaha


Sista bilden är på mina 2 älsklingar♥. R.I.P♥♥

Det var de bilderna de.. Ska snart börja åka mot Sara tror jag, men först vill jag ha fanta känner jag haha.
Men jag bloggar mer hos Sara, och då kommer det fler bilder

Tschüss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0