Bilder från i ons-igår

Hejhej! Förlåt att jag inte har bloggat på typ en hel dag :O Men igår så vr jag i Heron City och såg på Alice i underlandet med Lisa, Helena, Johanna och Frida.. Filmen var faktiskt bra och typdligen mer 3D effekter än Avatar..
Men efter filmen så skulle Helenas Mamma hämta upp oss. Men de bor typ i Norrby så vi gick in på MediaMarkt och skit haha. Men så kom hennes morsa och skjutsade mig och Lisa hem till Frida, för alla skulle dit och va där en stund, men Hille skulle hem och äta först. Men så kom vi typ dit och hann va där i kanske 5 minuter, sen behövde vi gå hem för Frida skulle äta hehe.. Men så drog vi hem, ringde Hille och så kom hon över..
Sen så skulle Lisa sova hos mig, så jag fråga hille men då skulle Steff sova hos Hille så Steffi kom till mig så sov vi alla hos mig. Det var jävligt kul kan jag ju säga haha. Jag och Helena hade värsta skrattattackerna och lekte lite med 4 kruvmejslar HAHAHAHA!! Sen så åt aaaaaaaaaassssssssssmkt godis.. Men så gick vi och lade oss typ 6 kanske :S
Och så vaknade vi 10!!! Crazy för att vara mig haha. Men självklart har jag tagit ganska å mkt bilder som ni ska få se..
Nu ska jag inte skriva så mkt mer, utan ni får kolla på bilderna ist ;) FYI så är några av bilderna från när jag var hos Sara innan konserten..

Från Sara:


Tokio Hotel biljetten som aldrig blev använd ahah


Fjoortiwsz..


Glaad :D:D


Tuppering på G


Sara var Paparazzi hahaha


Hemmifrån i fredagsnatt:


Hackade chokladen.. Ni förstår jag bakade :P


Så där ser det ut medans jag bakar haha. Och colan i högsta hugg ;P


I ugnen. De börja typ jäsa efter 30 sek..


Glasyr och choklad. Yummie



Fiina va? :P Stog jag med 2 på natten haha.

Nu från Heron city och vidare:


Frida i telefon och med godishinken hhahah


OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO haha


Helena




Helena i rulltrappan


Lisa i rulltrappan ;)


Hille va inne i musiken på MM




Obs solglasögonen på Lisa haha




HAHA!!! Bara jag, Lisa, Steffi och Helena som fattar ;P


Steffi och Lisa var fett taggade ;P


Haha, jag hittade en gammal barbie som jag skulle klippa håret på, och då åkte hela huvudet av hahaha! Jag skulle liksom bara dra av toffsen som hon hade!


Haha, Lisa Styla om Steffi lite ;)


Ni förstår, vi var lite överallt i rummet haha

Ja.. Det var de bilderna. Finns fler bilder men de får ni inte se :P
Men ja bloggar sen, det här inlägget har typ tagit 2 timmar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0