101005

Har värsta bloggtorkan och vet inte vad jag ska säga.. Kan ju säga lite om dagen iaf.. Hade ju EV och där har jag typ Internet som tema, asboring -.- Höll fan på att ruttna där inne. Och en av de värsta lärarna har man också.
Men vi kolla typ på olika videos och ena var fan riktigt skön hahah! Man skulle gissa vilket ämne man pratade om medans några beskrev det. Typ om de skulle beskriva FB så kunde de typ säga: Man kan chatta, kolla på andras bilder, det är bra för man kan hålla kontakten med folk som man inte träffar längre osv osv..
Och då var det en kille som skulle beskriva en sak och då sa han såhär:

Killen på datorn: - Ibland när jag blir trött i högerarmen så använder jag vänsterhanden
Hampus: - DET ÄR PORR!
Killen på datorn: - Och ibland när jag är ensam hemma brukar jag göra det vid matbordet..
Jag & Bolle (Helena): - HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!

Hahaha! Idiot han var asså! Och gissa vad det var han beskrev? Jo - Surfa HAHAHAHA!!!
Shit asså! Jag och Bolle's humor asså, bästa :P:p:P:P:P:p:P
Ja, det var typ det jag skulle skriva.. Nej juste, Bolle hälsar så mkt till er, Hon sa det idag :P Men nu ska jag typ surfa lite hahahahhaha sen typ duscha och så.. Men jag bloggar såfort jag får nåt att blogga om :)



Älskar den här låten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0