101205

Hallo menie freunde!!!!! Haha, ne skoja. Men iaf.. Idag har jag vart hos Frida. C och vart på hennes tomt och solat där med Helena, Johanna och Frida ofc.  Vi var där i kanske 3-4 timmmar? Vi solade och spådde varann. Jag fick typ B, I, L, och K. Sjukt! B och K kanske ni fattar, Bill Kaulitz men de andra har typ nästan inget betydelse.. I Think haha.   Men nu sitter jag hemma och ska snart äta och sen ska jag prata med Bolle också för hon ska typ slagga här ;)♥ Så det blir väl chill. För vi är cool som ice, och det är very nice :) Haha nej skoja, men det kmr bli bra och roligt för vi har samma sjuka humor :)
Men innan vi kom till Frida så hade vi EV, sista dagen så då så lyssnade vi på när en kille från Friends kom och läste en sak, sen kolla vi på en film om nätmobbning. Efter det så fick vi svara på några frågot och så och min grupp ska vi inte prata om hahahahah!! Det var Jag, Linus, Joel, Sanna(?), och nån mer kmr inte ihåg för de går typ i 7A. Men iaf.. Jag, Linus och Joel garva som FAN! och vf säger jag inte hahahahha!!! Kul var det iaf ;) Sen fick vi gå ut och köra en tipsrunda, och vinnarna skulle tydligen få tårta och jag och Bolle var assugna på det så vi var aspeppade och tävlingsinriktade som FAN hahaha! Vi kuta, även om det inte gick på tid och Bolle brottades med Joel för att kma till frågan först men det sluta med att hon låg på marken haha! F-A-I-L-! Haha nej då, men det var värt ett försök :) Men vi vann inte :( Men vinnarna fick aldrig tårta så det var ju bra hsaha.
Men sen när Bolle kmr, vet jag inte vad vi ska göra typ dricka cola, såg att vi hade 6 liter hemma moahahah
Nej men vi hittar nog på nåt, som alltid :P Men ska äta nu så ni kan få en bild på mina älsklingar så länge :)


Första bästa bild :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0