(8)Goodmorning, goodmorning, goodmorning, goodmorning to you! (8) ;)

Godmorgon!! Är ganska pigg men lite trött samtidigt.. sitter här i vardagsrummet och bloggar och dricker juice :)
Idag i skolan kmr typ inget speciellt hända. Jo matteprov som jag fick veta igår. Tack för den liksom.
Det kmr nog gå pissdåligt även om jag hade övat. Me iaf, dagens outfit kmr in senare har inte tid nu..
Men jag kan säga istället haha:

Randiga strumpbuyxor - BikBok
Jeansshorts - Thailand (klippt av och fransat hemma igår :))
Tröja med blommor som blir en dödskalle - Gina T

Som sagt, bild kmr sen och då kmr ni se att det nte ser så sjukt ut haha :P
Men nu ska jag surfa runt lite sen kanske fixa håret, och borsta tänderna..  Bloggar när jag kmr hem.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0