Alexandra Burke på Sommarkrysset imorn!!!

OMG! Gissa vem som kmr till Grönan imorn!!? ALEXANDRA BURKE!! I have yo go! Jag SKA gå! Måste bara hitta nån som vill med. Ska fan i mej stå längst fram och få bästa bilderna :) Så.. Nån söt som vill ge bort 80:- och gå dit med mig? Asså seriöst, jag drar själv om det nu än är så haha. Mongo.se liksom ;) Nej men jag kan ju fråga typ denise, miichi elr sara.. Elr ja.. Jag pratade med Sara och hon skulle typ va med denise och träffa nån men det var bara kabnske, hon skulle messa mig senare.. Hoppas hon kan följa med! Bara nån följer med! Jag vill inte direkt se helt mongo ut! Och ett + är ju att man kmr med i TV hahaha :P Nej men om nån av er som jag känner kan kma! Ring elr messa mig nuuu! Eric Saade kmr också :) Hottie :P Och inte för att glömma att E.M.D är programledare :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0