Bilder säger mer än 1000 ord!

Nu måste jag bara skriva av mig efter att ha ladda upp typ 100 bilder på FB. Jag blir så jävla trött på flk som tar bort sina taggar! Visst jag har också tagit bort några taggar på mej som Steffi har på sin FB men de korten är verkligen hemska! Men typ om jag lägger upp en bild på nån, så tar den personen bort taggen. Visst jag kanske inte har de bästa bilderna på mina kompisar, men wtf liksom? Om nån säger att de verkligen vill ta bort den bilden från FB, elr inte vill att jag ska ladda upp den här i bloggen så atr jag självklart bort den. Men om jag själv vet att det är en fin bild så försöker jag övertala den personen så gott det går. Jag vet vad som är en fin bild och en ful bild eftersom att jag själv har hatat kameran och gömt mig såfort en kamera kom i sikte hos mej.

Förut när jag såg en kamera eller om min familj ville ta en bild när vi var på semester elr whatever så gömde jag mej, och ibland tvingade jag mig själv att va med! Nu med de där bilderna på FB.. Asså jag kan förstå om någon kommer fram och klagar på en bild som jag har lagt ut på de, och att de tycker den är jätteful och att jag borde ta bort den. Jag förstår det. Men! Men om jag själv ser att det är en fin bild så tar jag helst inte bort den för jag gillar att ha minnen!

Tänk om man blev medvetslös nån gång och så vaknar man upp utan minne. Man kommer inte ihåg vem man själv är, vem ens föräldrar är och vem ens vänner är. Gud så hemskt! Det är darför jag ville ha en kamera över huvudtaget. För att skapa minnen. Visst man kanske inte blir den snyggaste på alla kort, man kanske garvar då och då är mn inte Miss beuty liksom.. Men det viktigaste är att man själv kommer ihåg att man hade jävligt kul och att det var kul just då. Sen när man själv kollar på den där bilden där man kanske garvar, så garvar man ju själv för att den kanske är så ful eller för att man ser rolig ut. Vad vet jag? So think about it. Ta inte bort fotona eller taggarna eller vad det nu än är förän ni verkligen tycker bilden är lika ful som mr.Bean..


De här bilderna på mej finns på FB på min syrras album "Memories down the lane". Jag har inte tagit bort taggen, även fast det där var 6-7 på morgonen, helt osminkad och med rosa ansiktsmask. Hottie.se liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0