Bilderna från Stan 22/5-10


Ser ni ledet bakom de där 2 vad man nu än ska säga haha? Det var värsta grejen om typ Jesus där det var skyltar där det stog: "Jesus sa: Jag är världens bröd" man bah :? hahaha


Inne på Monki :) Hon ser ju fan ut som en lampa!



Trummisarna


"Bitch of the year" :)


Hahah, hon prova jokermössan bara för att kmr ni ihåg när Jag, Ian, Emma, Lisa, Steffi, Joel, William, Oliver, Bolle och alla de satt utanför på NO:n? Då kom det några småklasser med värsta mössorna och en av de hade jokermössan HAHA!


HHAHAHAHAHAH!!


HAhahah :P


hittade en aftonbladet på tåget som jag tog med hem hahah :P


Video på trummisarna i City :)



Ska ladda upp lite bilder från när jag och Bolle badade i BolleDollesjön hahahah! (lerpölen :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0