Chattar

Hej! Kände att jag behöver blogga lite. Sitter och chattar med Sara och lite med Denise, men snackar lite med Sara om en grej och måste prata med henne om annat också för hon har ju vart i London och jag har inte sett henne sen i Mars för vi hae våran lilla peiod där vi bråka som fan och pratade inte på en hel månad! Shit asså hah
Men jag mailade henne som fan under den tiden men fick aldrig några svar, men sen så blev allt bra igen haha!
Tror iunte ni vill höra hela historien hehe :P Men nu ska jag ladda upp lite bilder och se vilka jag har publicerat och inte så ni får se de hehe.  Men jag bloggar när jag känner för det och om jag har bilder, elr nåt att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0