Cocoo.se

Hello! =D Är skitglad nu för att:

- Jag kom nyss ut ur duschen och det var aaassskönt! Kändes som om jag inte hade duschat på en vecka haha
- Jag har hittat världens snyggaste ring för 200:- Dyr, men underbar!
-Helgen är ÄNTLIGEN slut! (I-R-O-N-I)

Nej men asså seriöst, ringer är så snyygg! Jag pch Sara ska dra till cocoo.se och köpa den =D Just nu är den slut men jag bönar och ber att de får in den igen! Har mailat de nu och frågat :P Här är ringen:


ÄLSKAR DEN!!

Älskar butiken också för de har så sjukt snygga och coola smycken! Jag såg butiken genom Foki, fö hon hade en tävling för länge sen där man kunde vinna ett sycke därifrån så jag tänkte:

"Äh, jag kan ju kolla iaf =)"

Och jag har älskat butiken sen dess. Om ni vill kolla på deras smycken går ni in på cocoo.se (har länkat :P)
Om du ill köpa något elr bara kolla i själva affären så ligger den på: Renstiernas gatan 15 Södermalm, Stockholm



Älskar smyckena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0