Det som förstör sommarn för mig är...

Jag äälskar sommarn, värmen och sommarlovet ofc :) Men det som förstör sommarn för mig är alla insekter haha!
Jag är sjuukt rädd för alla insekter utan nyckelpigor. t.o.m myror är gross, men det är inte de farligaste djuren haha.
Harskrankar och bin, humlor och getingar. FYFAN! Asså om ett geting kmr nära mig så kutar jag och slår med min väska och skriker haha. Kan t.o.m börja grina ibland om de inte försvinner hahahha!!

Kmr ihåg när jag var i Gbg förra sommarn hos Kickis syrra, de hade ett getingbo där och jag var såå jävla rädd för vi åt ute på balkongen varje dag, och ibland så gick jag in och satte mig själv och typ skaka, och var nära att börja grina för det kom fan 20 getingar! Och en dag när jag lekte med hennes 2 hundar med ett glas cola så ställde jag ner glaset på en bänk och börja leka med de, men så kmr de där äckliga jävla sakerna och förstör ALLT! Jag typ skriker, välter cola glaset (Ja, jag har tur och jag är smidig :P) och kuutar in!

Denise filma häromdan när Pappa o Kicki skulle ta bort ett getingbo som vi hade i vårt förråd, och jag kuta in med denise haha. Och denise filma ofc och när hon kmr in i rummet så skriker hon och låtsas att det är en geting inne i sovrummet -.- Jag skriker som fan och får fan panik hahahha.
Här är videon:


Hahahhaha får fan panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0