IDIOT!!

Asså åååååhh! Jag flippar ur nu!! Jag, Alx, Denise & Devin har försökt instrallera DVD:n i en halvtimma nu men det är nå jävla fel på skiten. Ena datorn funkiar inte heller, och jag vet vf. För en viss person har instrallerat en jävla massa skit *HOST HOST* Och så skyller Han på mig. Näsa gng han säger att det är mitt fel så ska jag fan skrika:

DET ÄR INTE JAAAG DET ÄR DU SOM HAR LADDAT NER EN MASSA SKIT SOM DU KAN STOPPA UPP I DITT FULA ÄCKLIGA ARSLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahah, jag kmr fan göra det asså :) Men tror inte jag ska blogga nå mer ikväll för jag ska se på Step up 2 the Street med the family.. Eller ja.. Alex, denise och devin  och så ska vi käka massa gott :)
Kmr känna mig så jävla nyttig när jag går och lägger mig asså.

- Grillade hamburgare
- Läsk
- Godis
- Chips

Usch, fan vad äckligt! Kmr mest dricka sprite med frysta jordgubbar och cola♥
Whatever, ska kolla vädret åt lisa sen ska jag in på FB där jag inte har vart på år och dar :(
Bloggar imorn.. PUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0