Jag ska färga håret sen! :O

HAHAH! Har bestämmt mig nu! Jag ska färga håret ljusbrunt, men för att göra det måste jag blondera det (FUCK! CRAP!) Och då måste jag gå blond i skolan eftersom att jag ska färga det till skolavslutningen:S:S
Renasjälvmordet.se elr vad!? Tror jag ska göra det på Tisdagen 8/6 för då går jag blond till skolan på Onsdag 9/6 och färgar det ljusbrunt när jag kmr hem.. Sen ska jag slinga det och det kan jag göra den 10/6 så är allt klart på fredagen då avslutningen är.. Shit, asså det är inte det att det kmr svida när jag blonderar det utan det är det att jag kmr gå blond till skolan! Jag kmr ju fan bli klassad som fjortis elr nåt! Mobbad för livet haha!
Jag ber och bönar att vi har temadag just den dan och temat är fjortis HAHAH!

Men jag har iaf tänkt att Alex ska få göra det men om hon inte kan det just då så kan jag ju fråga Miichi, hon e också bra på sånt.. :D
Messade henne för en stund sen men har nte fått nå svar.. Och det enda problemet jag har kvar nu är att jag inte har pengar.. Det kmr ju typ kosta...?

Blondering, 2 st  100-150:-
Ljusbrun färg, 2st  100-130:-
Slingor, 1st  ca 100:-
Sammanlagt: ca 380


Just nu har jag typ 190:- kvar av min månadspeng men med tanke på att jag har köpt min avslutningsklänning själv så borde jag få lite av min andra halv av barnbidraget.
Men jag fattar nothing av det.. Antingen så har mamma det elr så har Pappa det.. Vet nte om mamma fortfarande har hela elr om de har delat :S Förvirrande :S

Såhär vill jag att det ska bli iaf:


Snyggt va ;)

Men nu ska jag chatta lite, messa och vara på Face.. städa måste jag göra också -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0