Joe Jonas

Asså jag har aldrig vart nåt jätte stort fan av Jonas brothers, men jag har tyckt att typ 3 låtar med de är hyffsat bra.  Och jag har alltid trott att Joe är bög. Jag vet nte vf men asså man typ ser det på hnm och på vissa av deras intervjuer.. Och igår så bärde jag på en grej som jag håller på att göra i skolan och det var en bild På tom med där. Och så skulle jag liksom driva med Emma (som älskar JB) och såhär blev det:

Jag: Emma, Vet du vad det här kallas? :P
Emma: En ful.... Männsiksa hahah :)
Jag: Nej -.- P-E-R-F-E-K-T-I-O-N :D   + Ska du säga om Joe Jonas :P Han måste seriöst va bög...
Emma: NEEJ!
Johanna: Men herregud, om du dömer av utseendet så är Bill fan också bög.
Jag: Jag har inte sagt att jag dömer utav utseendet..
Johanna: Vaddå, vad dömer du utav då?
Jag: Han som person!
 *TYST*


 HAHAHAH! Nej men  Johanna tror typ att Bill är bög för det har hon sagt några gngr. Typ som att han sjunger som en tjej, att han ser ut som en tjej flera gngr osv.. Men asså jag tror fortfarande att Joe är bög men jag bryr mig inte för jag har ingenting som helst emot bögar.. Men aja I gotta go för jag ska färga Alex hår.. Ett inlägg om Bill och Tom kmr sen.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0