Justin Bieber <33

Är så jävla trött på att alla ska klaga på Justin Bieber och skapa onödiga grupper på facebook om hnm. Det är ju inte som om han har gjort något mot de, allt han gör är att sjunga sin musik och göra sitt jobb liksom. Han har inte ens pratat med de där skitungarna! Asså typ som:

 - "How do you spelly gay? J-U-S-T-I-N  B-I-E-B-E-R"
 - "OMG! Look at Justin biebers new girlfriend" och så är det en bild på en jävla överviktig sak ahha!

Asså så jävla onödigt. Snacka om nolife.se asså. 1. Så är han inte bög för det märker man på hans utseende och hans personlighet och så och om ni vill ha bevis är det bara att jämnföra hnm med JOe JOnas och se vem som är mest bögigast HAHA! Nej men jag tkr bara det är så jävla onödigt för han har egentligen inte gjort nåt personligt emot de, bara sjungt  sin underbara fina musik och om ni inte gillar den så tycker jag inte att ni behöver lyssna på den för det är inte direkt så att någon sitter med en jävla pistol riktad mot ert huvud och skriker:

 - DU SKA LYSSNA PÅ JUSTIN BIEBER ANNARS SKJUTER JAG SKALLEN AV DIG! 

Hahaha. Wierd jag är jag vet, nej men jag ville bara ha det klart för er. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0