Lyssna på låten!

tjaba tjena hallå! Lyssnar på Agnes-icole Winter när hon sjunger sin låt till sin film "The gold and the beautiful" Hahah, här är den:


Agnes-Nicole Winter - A real man

Och btw så drev jag bara om det där med att kröka, tänkte bara göra en suprise åt min morsa haha! Mors dag + krökning, ni fattar :P Och till Denise oxå! Hn e ju så rädd för att jag ska bli en liten fjortis som krökar varje helg :P
Så nej vi krökade nte :) Men nu ska jag va lite social tror jag, kanske ska läsa lite bloggar.. Men jag bloggar sen.

Kommentarer
Postat av: denise


GAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAH JAG DÖÖÖÖÖÖÖR fyfan va BRAAAA hon sjunger! verkligen.

2010-05-30 - 01:27:28 / http://daulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0