Problem med käften eller!?

Vad fan är min syrras problem egentligen? Hon måste för i helvete ha nåt fel med sin käft! Såfort jag säger något så ska hon självklart säga det till Pappa elr Kicki. Typ som att Miichi ska hjälpa mig att gå i klackar eftersom att jag nte kan det och för att jag vill ha det på avslutningen, men så hittade jag ett par assnygga på dinsko, men med lite väl hög klack. 11,5 cm somjag inte visste då förrän jag kollade på internet idag.
Och så frågade jag denise idag om jag fick testa hennes klackar som hon ska ha på sin tråkiga bal och då så gjorde jag det och så frågade hon hur långa mina klackar var.. Så svarade jag liksom 11 cm. Hon börja flina med värsta nöjda leendet och bah: du kmr aldrig få det av kicki :):):)
Jag bah: Nej jag vet det är df jag letar efter ett par andra -.-
Och så fort jag går upp för att göra en sak på datorn så hör jag hur kicki skriker:

Kicki: ALDRIG I LIVET, DANNI!
Jag bah: mm.. ofc.
Denise: DU FÅR INTE HA DINA KLACKAR VAD VAR DET JAG SA!!!
Jag: Nej jag vet och det är df jag letar efter ett par andra smart ass -.-

Hon kan verkligen inte hålla käft, fattar inte vad problemet är för snart kmr jag tejpa fast hennes fula käft!
Jävla problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0