Rudan

Hello bitches! Idag var jag i skolan och jag tog mig faktiskt igenom dagen :) Iaf, efter skolan så skulle jag, Bolle, Emma, Steffi, Emelie, Johanna och Sanna åka till Rudan och bada. Men Jag och Bolle bestämmde oss för att åka till Handen för hon skulle kolla på bikini och jag skulle kolla på vita converse.. Så vi åkte dit medans alla andra gick hem till Emma och hämta busshäfte. När jag och Bolle står inne på Cubus ringer vi till Johanna och frågar vart de är och då var hon och Emelie tydligen påväg hem.. Men de andra var vid rudan. Så vi går in på Stadium kollar på skor, hitta inga och sen så gick vi till rudan därifrån.. När vi kmr ner i trappan så ser vi Sanna, Steffi och Emma kma gående för de ska hem! Jag fortsätter bara gå utan att säga nåt men Bolle stannar och typ frågar vf de typ inte ringde oss och sa nåt utan bara går. Tänk om vi liksom skulle kma dit senare och så går vi runt och letar efter de.. Schysst.

Men vi gick vidare, la oss och sola men flytta  300 gngr haha. Först låg i i gräset sen flytta vi till plankor och sen låg vi i klätterställningen och sola i typ 5 minuter haha! Jag typ låg på henne, ok det låter nte så bra men ja.. ahhaha
Men nu ska jag snart äta pannkakor så jag bloggar sen och då kmr förmodligen bilder upp..

Uppdatering: Vi körde brännboll på jumpan idag och jag blev så förvånad för folk tycker jag är så duktig så de går fram för att kolla hur jag gör ;) Coolt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0