saker som jag SKA köpa..

När jag får min månadspeng den här månaden ska jag köpa:


Avslutningsklänning, kanske inte just den här då men ni fattar hehe^^


Skor till avslutningen och sommarn blir converse ;D Men måste bara hitta några först, för alla e typ slut på Stadium och jag måste köpa där eftersom att jag inte vill slösa 700 på ett par skor så då väljer jag hellre att slösa 560:- där ist. för 700 med Kickis rabatt :)


Idomin.

Sen ska jag klippa topparna innan skolavlutningen och färga håret, men Pappa skulle beställa en tid nu till mig och denise, eftersom att hans polare jobbar som frisör.. Men den här månaden kommer alltså kosta: 839:-

Sen i juni ska jag köpa saker till siommarn som typ:


Bikini överdel, Gina T - 79:-


Bikini underdel. Vill inte ha samma för det blir typ för mkt nitar.. tog bara nån underdel nu, men svart ska den iaf va.

och sen ska jag köpa lite shorts och lite sommarkläder, och i Juli ska jag fanimej köpa blåa jeans!
Men nu ska min brorsa ha datorn så jag ska gå och duscha nu och göra andra saker :) puuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0