skolan till 17.00

Hejhej, är hos Lisa nu och väntar på att hon ska bli klar med att äta så att jag kan dra till Pizza Hut och äta där med morsan.. Ska ju till Pappa imorn och då kmr bilder och så. Bättre uppdatering blir det iaf.
Måste hjälpa Pappa att hitta nån utvecklingssamtalstid oxå:/
Har vart kvar i skolan till typ 17.00 elr nåt sånt, längre t.o.m :P Det var typ jag, Lisa, Helena och Linus för först hade Linus utvecklingssamtal och sen hade Helena det, men innan Hille hade det så kom Johanna och hennes morsa för de skulle ha det, och sen kom emma som skulle ha utvecklingssamtal haha.
Såhär lite nolife.se, Men iaf ska läsa lite bloggar eftersom att jag inte har haft nåt internet på hela veckan så jag måste ta igen litew nu hahah :P ¨

Bloggar mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0